zacatecnik xwindow

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Úterý Leden 23 14:08:37 CET 2001

> Od:     "Michal1978" <michal1978 na volny.cz>@ern.kit.vslib.cz 22.01.2001
13:55:15

> Laboruji s linuxem RH6.2CZ
> Podarilo se mi ho nainstalovat, rozchodit x window.
> Ale po nekolika dnech spokojeneho uzivani se stala divna vec: navim kam,
ale
> zmizela textova konzole, po startu systemu tam hned naskoci xwindow
> (prihlasovani uz probiha v grafickem rezimu) a nelze vypnout. Pokud
pouziju
> CTRL+ALT+BACK SPACE tak se xka sice zavrou, ale okamzite naskoci znova.
> [...]

Mate zrejme nastaven jako vychozi runlevel 5. Zkuste nastavit zpet runlevel
        3. Treba takto:
zavolejte linuxconf
v menu Config-Mode-default boot mode          dejte jako "Default operation
        mode" volbu "text mode&network"
nebo rucne:
v souboru /etc/inittab   hledejte radku     id:5:initdefault:
a    zmente ji na        id:3:initdefault:

Ted jeste budete muset bud restartovat stroj (treba prikazem  init 6), nebo
        z terminalu zadejte init 3.

Michal Vymazal