externi raid

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Úterý Leden 23 14:26:16 CET 2001

Preji prijemny den
a prosim o pomoc.
Mam nasledujici konfiguraci PC:
3Ware Escalade storage Controller serie 6000
na něm 2 IDE disky mirrorovane
Adaptec 29160N
k tomuto adaptecu pripojeno externi diskove pole
CRD-5440-104
na nem definovany a vytvoreny raid 5
Linux 7.0cz

Ide disky na 3ware jsou videt jako disk sda -
v poradku, funguji

externi diskove pole je videt na adaptecu jako
-----
scsi1 : Adaptec AHA274x/284x/294x
(EISA/VLB/PCI-Fast SCSI) 5.1.31/3.2.4
<Adaptec AIC-7892 Ultra 160/m SCSI host adapter>
scsi : 2 hosts.
(scsi1:0:1:0) Synchronous at 40.0 Mbyte/sec, offset 15.

----

Mel jsem predstavu, ze by se ten raid5 mel objevit jako
jako nejaky disk sdx (sdb). ale nic jsem nenasel.
i podle vypisu scsi1:0:1:0
by to tak melo byt (podle me).
pokousel jsem se ten "disk" nahodit rucne
echo "scsi add-single-device 1 0 1 0" >/proc/scsi/scsi
ale nijak se to neprojevilo

Netusite nekdo , kde mam chybu(chybnou uvahu)??
predem dekuji za pomoc

prikladam (linux format)
/var/log/dmesg
/proc/scsi/scsi