ghostscript a hackovana ecr

Radek Matlach Radek.Matlach na lfmotol.cuni.cz
Úterý Leden 23 18:08:34 CET 2001

Dobry den,

Pokousim se ted trochu rozchodit tisk pod linuxem a uvizl jsem na
prazdnem bode. Jsem schopen takrka cehokoli, co je k tisku v cestine
potreba:
* dostal jsem HW (nize)
* nainstaloval jsem patricny SW (viz nize) a vytvoril soubor
/etc/printcap
* napisu text v iso 8859-2
* prevedu ho do PostScriptu (cely vcetne vsech hackovanych pismen) -
delam to zatim pomoci KWordu z KDE 2.0pre
* vytisknu to - ale chybi mi hackovana ecr
* neuspesne hledani odpovedi jak v manualovych strankach, tak ve FAQ na
www daneho SW, tak v archivu teto konference

Osobne si myslim, ze to je ve fontech ghostscriptu (jestli jsem se dobre

docetl, umi automaticky latin1) a ja nejsem schopen najit ghostscriptove

fonty latin2.

Zkousel jsem leccos:
* ogonkify se chova jako by to byl /dev/null (pro upresneni vypada to,
ze cokoli pohlti a nic nevyda - alespon ja jsem nenasel jestli neco
pise, tak kam - tiskarna ani soubor to nejsou)
* Stahl jsem si dle odkazu upravene Type1 latin1 fonty, ale zda se mi,
ze to jsou fonty pro XFree a ne pro ghostsript
* zkousel jsem upravit stavajici fonty iso-8859-2 na ghostscriptove
(nikde jsem sice nenaseljak by se to melo delat, ale nejak jsem se
snazil) a zase nic
* v neposledni rade jsem se pokousel vytvorit soubot FontMap. Delat to
rucne je otrocina - nevite nekdo, cim by se dal nejak automaticky
generovat??

HW
HP DeskJet 520

SW
Slackware 7.1
GhostScript 5.10

Tak doufam, ze jsem na nic nezapomnel. Jestli vas neco napada, prosim,
odpovezte mi.

Diky
    Radek Matlach

--