ghostscript a hackovana ecr

Pátek Leden 26 02:48:30 CET 2001

On Tue, 23 Jan 2001, Radek Matlach wrote:

> Pokousim se ted trochu rozchodit tisk pod linuxem a uvizl jsem na
> prazdnem bode. Jsem schopen takrka cehokoli, co je k tisku v cestine
> potreba:
> * napisu text v iso 8859-2

Zatim dobre.

> * prevedu ho do PostScriptu (cely vcetne vsech hackovanych pismen) -
> delam to zatim pomoci KWordu z KDE 2.0pre

Tady je prvni velka neznama. Co z KWordu vyleze? Je tam spravny encoding
vector? Na jake fonty se odkazuje?

> * vytisknu to - ale chybi mi hackovana ecr

Typicky symptom toho, ze mate font, co obsahuje jen "standardni Adobe
znakovou sadu".

> Osobne si myslim, ze to je ve fontech ghostscriptu (jestli jsem se dobre
> docetl, umi automaticky latin1) a ja nejsem schopen najit ghostscriptove
> fonty latin2.

V GS 6.0 jsou fonty pokryvajici ISO 8859-1 i -2. Krome toho SuSE z URW++
vyloudila fonty, co jsou jen -2 (pry pro ucely X11, ale XFree86 4.0 stejne
uz tyhle problemy nema...nebo aspon nemelo by mit).

> * ogonkify se chova jako by to byl /dev/null (pro upresneni vypada to,
> ze cokoli pohlti a nic nevyda - alespon ja jsem nenasel jestli neco
> pise, tak kam - tiskarna ani soubor to nejsou)

Use the debugger, Luke.

> * Stahl jsem si dle odkazu upravene Type1 latin1 fonty, ale zda se mi,
> ze to jsou fonty pro XFree a ne pro ghostsript

Chyba je uz v "latin1".

> * zkousel jsem upravit stavajici fonty iso-8859-2 na ghostscriptove
> (nikde jsem sice nenaseljak by se to melo delat, ale nejak jsem se
> snazil) a zase nic

Coze? Neznam moc lidi, co se pusti do upravovani Type1 fontu. :)

> * v neposledni rade jsem se pokousel vytvorit soubot FontMap. Delat to
> rucne je otrocina - nevite nekdo, cim by se dal nejak automaticky
> generovat??

Myslite Ghostscriptovy Fontmap? To mate tolik novych fontum, ze to nelze
udelat rucne?