Konverze PS -> PDF

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Úterý Leden 23 21:16:30 CET 2001

Dobry vecer,
vim, ze se to tu parkrat pretrasalo, dival jsem se do archivu a snazil
se podle toho postupovat, ale uz nevim jak dal. Mam RH 6.1 (anglicky) s
doistalovanou cestinou z RH 6.2 CZ (podle informaci na
www.linux.cz/redhat-cz).
Pisu dokumentaci v LyXu a je to OK az do okamziku, kdy se vygeneruje
Post Scriptovy soubor. Ten jde prohlizet v poradku, ale kdyz chci dostat
PDFko, brani se to vsemi zpusoby. Nejde pouzit nic z:
dvipdf, dvipdfm, ps2pdf.
Problem se mi jevi v tom, ze jiz vygenerovany DVI file z LyXu je jinak
dlouhy. Ve vyslednem PDFku mam pouzite Adobe Type 3 fonty, ale na
pocitaci s RH 6.2 CZ se vygeneruje PDFko s Adobe Type 1 fonty. Kdyz se
na vysledne PDFko podivam pomoci xpdf neni videt az na par car nic,
AcrobatReader si poradi, neco tam je, ale neda se na to koukat a pri
spousteni rika:

[libor na lch down]$ acroread
Warning: charset "ISO8859-2" not supported, using "ISO8859-1".

Tohle rika, ale vzdycky, i kdyz ho pustim jen tak, ale cestinu ukazuje
spravne. Az na ty rozblity pismena.

Uz nevim kudy dal.
Pokud jste to nekdo resil, budu rad za radu.

Libor Chocholaty

Mam nainstalovano:

lyx-1.1.5fix2-1
ghostscript-5.50-1