Konverze PS -> PDF

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Středa Leden 24 00:09:49 CET 2001

On Tue, Jan 23, 2001 at 09:16:30PM +0100, Libor Chocholaty wrote:
> PDFko, brani se to vsemi zpusoby. Nejde pouzit nic z:
> dvipdf, dvipdfm, ps2pdf.

> [libor na lch down]$ acroread
> Warning: charset "ISO8859-2" not supported, using "ISO8859-1".
>
> Tohle rika, ale vzdycky, i kdyz ho pustim jen tak, ale cestinu ukazuje
> spravne. Az na ty rozblity pismena.

Jojo, me to taky nadava, ale jinak funguje OK. (problemy ma akorat s
nekterymi bitovymi hloubkami Xserveru ... viz archiv).

> ghostscript-5.50-1
> ghostscript-fonts-5.50-1

S timto ghostscriptem jsem mel take vselijake problemy s PDF. Od te
doby, co pouzivam ghostscript-6.x je ale nepamatuji. Ke konverzi
PS->PDF pouzivam ps2pdf. Zkuste ten upgrade ghostscriptu.

bye

--
   Martin Mačok
  underground.cz