RH6.2 - Internet Modem

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Středa Leden 24 09:17:46 CET 2001

 RadovanJ wrote/napsal:

: nainstaloval som si nedavno RedHat 6.2, oficialnu distribuciu 2 CD od CZLUGu
: a mam problem rozbehnut modem, konkretne to - ze mi nevytaca cislo...
: Je to externy, signal pocujem a snad nie je "winmodem"...
: Chcel som zadat AT prikazy, bez ktorych ani vo Wind. sa nedostanem na NET,
: ale nevedel som, kde mam tie prikazy napisat !

: Mam KDE 1.x (uz neviem presne 'kolkatku'), vie mi niekdo poradit ?

    Pro KDE je (pry) docela dobre kppp, zkuste ten.

    Pro lepsi pochopeni toho, co se deje doporucuji PPP-HOWTO ?
  http://www.linux.cz/linuxdoc/HOWTO/PPP-HOWTO/index.html

: A da sa v Linuxe tiez vidiet aj adresare ktore mam vo Win98 ?
: o Win98 Linux samo, ze nevidim...

   Ano, je potreba pripojit patricnou partition

S pozdravem

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno