RH6.2 - Internet Modem

Středa Leden 24 09:46:39 CET 2001

On Mon, 22 Jan 2001, RadovanJ wrote:

> nainstaloval som si nedavno RedHat 6.2, oficialnu distribuciu 2 CD od CZLUGu
> a mam problem rozbehnut modem, konkretne to - ze mi nevytaca cislo...
> Je to externy, signal pocujem a snad nie je "winmodem"...
> Chcel som zadat AT prikazy, bez ktorych ani vo Wind. sa nedostanem na NET,
> ale nevedel som, kde mam tie prikazy napisat !
> Mam KDE 1.x (uz neviem presne 'kolkatku'), vie mi niekdo poradit ?

Muzete zkusit nastroj RP3 (konfigurace pomoci rp3-config, pak spustit jen
rp3). Je to nastroj primo od RH, takze to vyrobi konfiguracni soubory tak,
aby si s tim zbytek systemu rozumel (tj. aby fungovaly vsechny ostatni
skripty v systemu tak, jak predpokladate).

V RH 7.0 je RP3 uz velmi komfortni a dokonce jsem si dal namahu s
prekladem menu [ze bych pouzil nejakou prefikanou licenci??? ;-)]

> A da sa v Linuxe tiez vidiet aj adresare ktore mam vo Win98 ?
> o Win98 Linux samo, ze nevidim...

fdisk -l /dev/hda

A pak pro prislusnou partition udelat (bude to i s cestinou):

mount -o codepage=852,iocharset=iso8859-2 /dev/hda1 /mnt/dos

--
                        Milan Kerslager