problemy s SSH

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Středa Leden 24 12:44:28 CET 2001

Dobry den,
mam nasledujici problem. V adresari /httpd/html jsou domovske adresare uzivatelu serveru. Potrebuji na tento adresar nastavit prava 710. Kdyz toto udelam, tak se nemohu prihlasit pres ssh. Respektive se prihlasim, ale napise mi to hlasku ze
Could not chdir to home directory /httpd/html/xxx: Permission denied
sh: /httpd/html/xxx/.profile : Pristup zamitnut
A octu se v / coz neni pozadovany efekt.

Kdyz dam na adresar /httpd/html prava 711, tak je vse v poradku.
K cemu slouzi soubor .profile v adresari uzivatelu?

                     Dekuji vsem, kteri mi pomohou.
                                                  Pavel Rauš