Jak zadat atypickou sit. Masku

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Středa Leden 24 13:13:54 CET 2001

> V tom mate naprostou pravdu. Mam ten dojem (by ocko, nemam po ruce
> dokumentaci), ze i toto byl jeden z duvodu pro uvedeni IPv6. Kdyz jsem
> se ptal, kolik muze IPv6 nabidnout adres, kdosi mne ujistil, ze je to
> cislo vyssi jak pocet elektronu ve vesmiru:-)

no ja som pocul na svete a buniek.

lebo co viem tak castice sa mozu zmenit na energiu a spet.

presnejsie je ich (moznich IP) :
protokol|pocet IP     |mocninovy tvar
--------+-------------+--------------
  IPV6  |3,402823e+38 |2^128
  IPV4  |4 294 967 296|2^32

to je celkovi pocet moznich realne je kvoli neverejnim adresam pocet
priblizne polovicny.

--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopu hrobceky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.