SuSE7, kernel 2.4.0, ppp 2.4.0 a wwdial/kppp

Salač Pavel SALAC na fic.cz
Středa Leden 24 14:39:24 CET 2001

Dobre odpoledne,

mam nasledujici problem:
do SuSE7 jsem nainstaloval jadro 2.4.0, modutils a ppp podle Changelogs
kernelu. Jadro jsem prelozil s podporou networkingu, ppp, asynchronniho
serioveho portu a komprimace dat ppp jako modulu. Upravil jsem modules. conf
podle readme.linux ze zdrojaku ppp, spustil SuSEconfig a rebootoval.
Nastaveni modemu a ppp provadim jako root programem yast, v Xkach a KDE2
programem KPPP. Pri vytoceni (cisla :-) modemem (externi rockwell modem na
ttyS0) a slysitelne domluve modemu se spojeni okamzite rozpadne, s hlaskou
kpp chyby c.2. Kontrolou lsmod je videt, ze moduly ppp_general a ppp_async
(a snad deflate) jsou zavedeny. v /var/log/messages je videt hlaska
uresolved symbol.. in /usr/lib/passwordfd.so cannot open
/usr/lib/passwordfd.so. Soubor tohohle jmena existuje, dotazem v yastu jsem
zjistil, ze se jedna o soubor z original baliku ppp z distribuce SuSE7. Zda
se mi, nebo je pravda, ze tenhle soubor nebyl prepsan pri instalaci novym
ppp? (instalace ppp: configure - OK - make -OK make install - OK). V kazdem
propade si myslim, ze nove ppp tenhle soubor neaktualizovalo. ?????
Z hledani v SDB SuSE jsem nasel zminku o ppp.secrets, chap.secrets, zamykani
modemu a o baliku ssl_ppp, ktery koliduje s ppp, jenze nic z tohohle mi
nepomohlo. Ma nekdo nejakou radu, jak tohle resit?

Diky, Pavel

PS: Tento dotaz jsem pred malou chvily odesilal i do linux na suse.cz, pokud ho
nekdo dostnete 2x, tak me prosim nekamenujte..