Jak zadat atypickou sit. Masku

Středa Leden 24 15:55:03 CET 2001

On Wed, 24 Jan 2001, Martin Pustka wrote:

> O IPv6 ma cenu se bavit uz ted. Je otazka, kdy se bude realne
> pouzivat. Prace je jeste dost :-).

Ono se to realne uz pouziva (treba v TENu), na Slovensku je pry dokonce
IPv6 provider. Otazka je, zda je implementovano vsechno, co se v te norme
navymyslelo. Zda se, ze zatim ne, ale uz to alespon chodi.

Co vim, nejaci Japonci (?) pry do Linuxu delaji IPv6 novou. Tak uvidime.
Jinak tu zpravu na TENu ma na svedomi i P. Satrapa (moc hezky knizky).

--
                        Milan Kerslager