mod_csacek Re: mod_czech + redhat

Jan Liska lisak na infonet.cz
Středa Leden 24 15:58:11 CET 2001

On Wed, 24 Jan 2001, Michal Kolesar wrote:

> Zdravim!
>
> Pro instalaci modulu 'mod_czech' je treba upravit
> zdrojaky apache? Neni mozne nainstalovat tento
> modul, bez  upravy stavajiciho apache?
> Nejlepe rpm... nemam totiz moznost preinstalovat
> apache, ale rad bych do nej pridal tento modul.

Ano, AFAIK je to nutne. Zkuste misto toho pouzivat mod_csacek
(www.csacek.cz).  Ma sice sve mouchy, ale prace s nim je jednodussi.

PS. Stran much: znicehoznic mi prestal brat direktivy <!-- --> a la
saczek. Prikazy v <? ?> sice stale bere, ale ty se zase nelibi PHP...
(csacek v2.1.4, uz je ale venku 2.1.5)

Lisak

--
Jan Liska - Lisak / lisak na infonet.cz / ICQ#: 34607228
PGP key: http://lisak.infonet.cz/pubkey.pgp