mod_csacek Re: mod_czech + redhat

Středa Leden 24 16:11:00 CET 2001

On Wed, 24 Jan 2001, Jan Liska wrote:

> Ano, AFAIK je to nutne. Zkuste misto toho pouzivat mod_csacek
> (www.csacek.cz).  Ma sice sve mouchy, ale prace s nim je jednodussi.
>
> PS. Stran much: znicehoznic mi prestal brat direktivy <!-- --> a la
> saczek. Prikazy v <? ?> sice stale bere, ale ty se zase nelibi PHP...
> (csacek v2.1.4, uz je ale venku 2.1.5)

V RH 7.0 CZ je uz jen mod_csacek, protoze mod_czech potreboval patchovat
Apache a jednak se do toho nikomu moc nechce (porad dokola) a jednak uz se
o nej nikdo vylozene nestara. Byl ale stabilni, vychytany a rychly.

Ted mam u csacku problemy s prekodovanim POST. Mel jsem drive nastaveny
(pro studenty) default charset windows-1250, jenze ja se zda, pouziva
tento default csacek i pro POST (neskoumal jsem to, je to jen zprava od
studenta).

Dalsi zrada byla v:

<META http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-2">

kde pred charset *musi* byt mezera, jinak to nefunguje. S mod_czech to
bylo jedno.

--
                        Milan Kerslager