Wine, Win4Lin

Július Fedᚠfedas na inMail.sk
Středa Leden 24 19:36:44 CET 2001

Este k tomu WINE, disk mam rozdeleny na hda1 (C:\), hda5 (D:\), to su
FAT32 particie, kde na hda1 je nainstalovany WinME Eng (som nestastny
vlastnik Winmodemu a koli pristupu na internet sa Win nemozem zbavit
;-((, dalsi dovod, v praci mam Win98 a koli kompatibilite musim
vyuzivat aj zopar Win aplikacii ako CAD) a nemam chut stale
restartovat pocitac, preto prosim o radu ako nastavit WINE aby som
mohol spustat Win aplikacie priamo v Linuxe (mam SuSE 6.4, kernel
2.2.14). Pokusal som sa nastavit Wine podla manualu a FAT disky boli
aj namountovane a stale mi vypisovalo hlasku, ze nemoze najst subor
user32.dll.
Este jedna vec. Je mozne rozbehat inter. winmodem vo Win4Lin. Skusal to uz
niekto?
Dakujem za odpoved.

--
S pozdravom,
 Julo                          mailto:fedas na inMail.sk