Wine, Win4Lin

Miroslav Petricek mpe na stavos.cz
Pátek Leden 26 11:40:51 CET 2001

Július Fedá? wrote:

  > Este k tomu WINE, disk mam rozdeleny na hda1 (C:\), hda5 (D:\), to su
  > FAT32 particie, kde na hda1 je nainstalovany WinME Eng (som nestastny
  > vlastnik Winmodemu a koli pristupu na internet sa Win nemozem zbavit
  > ;-((,

Kvuli tisicikorunovemu modemu si vydrzujete OS, ktery je vic nez
ctyrikrat drazsi? To neni dobry duvod :-)

  > dalsi dovod, v praci mam Win98 a koli kompatibilite musim
  > vyuzivat aj zopar Win aplikacii ako CAD)

To uz zni jako duvod, i kdyz i pod Linuxem najdete par CAD programu...

  > restartovat pocitac, preto prosim o radu ako nastavit WINE aby som
  > mohol spustat Win aplikacie priamo v Linuxe (mam SuSE 6.4, kernel
  > 2.2.14). Pokusal som sa nastavit Wine podla manualu a FAT disky boli
  > aj namountovane a stale mi vypisovalo hlasku, ze nemoze najst subor
  > user32.dll.

S Wine byvaji problemy. Lepsi je pouzit wmware. Do toho si
nainstalujete Windows (kdyz uz je tedy mate). Je sice komercni,
ale vyzkouset ho muzete zadarmo (http://www.wmware.com/)

  > Este jedna vec. Je mozne rozbehat inter. winmodem vo Win4Lin. Skusal
to uz
  > niekto?

Neznam Win4Lin, ale pokud je to neco jako wmware, tak to nejspise nebude
mozne, protoze tyto programy pracuji s virtualnim pocitacem, nikoli se
skutecnym hardwarem ve vasem pocitaci.

--
/*
     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz