console POP3 sender

Jakub Mahdal geoma na trz.cz
Středa Leden 24 19:54:30 CET 2001

Zdravim vsechny,
	mam nasledujici dotaz:

Pouzivam na mem linuxu sendmail, fetchmail, procmail a pine. Jsem docela
spokojen, nakonfigurovane to mam vsechno spravne, jenomze fetchmail sice
prijme postu z accountu na jakemsi POP3 serveru a flakne ji do spoolu,
aby s ni mohl pak pine dale pracovat, ale kdyz chcu postu odesilat
pomoci teto moji email adresy na POP3 serveru, tak pine pouzije lokalni
sendmail. V manualovych strankach fetchmailu jsem se se svou anglictinou
docet, ze fetchmail bude asi JENOM pro stahovani, takze pro toto bude
existovat asi nejaky samostatny program. Nemohli by jste mi nekdo
doporucit nejaky program nebo to bude spise daemon, ktery by umoznoval
posilani posty z konzole prostrednictvim POP3 accountu nejlepe pro
nekolik email kont?
Dekuji predem za pripadne odpovedi.

	     | Jakub "Avenger" Mahdal   e-mail: geoma na trz.cz     |
             |            phone : +42 0659/367 811               |