console POP3 sender

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Leden 24 20:37:29 CET 2001

On Wed, 24 Jan 2001, Jakub Mahdal wrote:

> [...]
> prijme postu z accountu na jakemsi POP3 serveru a flakne ji do spoolu,
> aby s ni mohl pak pine dale pracovat, ale kdyz chcu postu odesilat
> pomoci teto moji email adresy na POP3 serveru, tak pine pouzije lokalni
> sendmail. V manualovych strankach fetchmailu jsem se se svou anglictinou
> docet, ze fetchmail bude asi JENOM pro stahovani, takze pro toto bude
> existovat asi nejaky samostatny program. Nemohli by jste mi nekdo
> doporucit nejaky program nebo to bude spise daemon, ktery by umoznoval
> posilani posty z konzole prostrednictvim POP3 accountu nejlepe pro

Co je toto za blbost ( omlouvám se )?

fetchmail - umí stáhnout správy z schránek - není to na posílání.
sendmail - umí posílat správy.

Takže v pine si musíte zadat server pro odchozí správy - sendmail,
nebo nějaký jiný co má tvůj poskytovatel připojení.
Většinou má adresu smtp.neco.cz.

Jinak pokud se snažíš něco poslat na pop3.neco.cz tak to asi půjde
těžko. :-(

Takže nastavit v pine smtp server na ten od tvého poskytovatele,
nebo nakonfigurovat svůj sendmail kam to má posílat na jaké smtp servery.

> 	     | Jakub "Avenger" Mahdal   e-mail: geoma na trz.cz     |
>              |            phone : +42 0659/367 811               |

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.