Balik otazek

Martin Koníček martin.konicek na atlas.cz
Středa Leden 24 18:03:38 CET 2001

Ahojky vsichni.

Konecne jsem vytvoril partition pro linux a mam zde hodne otazek.

1. Jak nainstalovat Lilo na partition?
2. Kdyz mam takto rozdeleny disk a pak budu mit lilo v partition, co mam
zavest?
:: Extended Primary
:: Linux Native Logical
:: Linux Swap Logical

Ja bych rekl, ze extended, co rikate vy?

3. Nemohl by mi nekdo poslat soubor .mbr, ktery obsahuje Lilo?
4. Nemohl by nekdo zaslat image soubor diskety, ktery ma Lilo, pripadne kde
tyhle veci sezenu
5. U zvukovky Media-Xtreme SF256 jdou pouze predni reproduktory?
6. Rychlost startu Linuxu Mandrake je desiva (horsi jak Windows). Je tu
nejaky zpusob jak to rapidne zrychlit?
7. Muze se stat, ze optimalizace disku maze soubory? Me XFree86 furt hlasili
chybejici font fixed, po reinstalaci vse zase slo
8. Daji se v Linuxu spustit na 64 MB Ram Windows? Myslim v emulatoru a
komplet system, wine vubec nejde.

Diky vsem, nevite o nejakem dobrem programu <100 MB pro Linux, ktery by si
zaslouzil pozornost?
Posilejte tipy na software, ktery neni  v distribucich. Diky

--

Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> http://in.egarden.cz <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--
-->> http://archiv.3web.cz <<--

PGP Finger: EBDE 005F 0260 3C01 7DC4  083C C8A9 69C2 A79E B32B