Balik otazek

Jan Horacek jahor na centrum.cz
Čtvrtek Leden 25 00:20:55 CET 2001

> 6. Rychlost startu Linuxu Mandrake je desiva (horsi jak Windows). Je tu
> nejaky zpusob jak to rapidne zrychlit?

man hdparm
prohlidnout co je v /etc/rc.c/rc.x zxbytecne .... pouivaji se na to bud
stejne utilitky jako v RH nebo se ty linky smazou ruco, a nebo v MDK jsou
utilitky Drake"NECO"

> 7. Muze se stat, ze optimalizace disku maze soubory? Me XFree86 furt
hlasili
> chybejici font fixed, po reinstalaci vse zase slo

zkusit pustit xfs jako ne daemona a pakk je videt kde je problem (treba ze
po padu zustane lock file).. obcas staci vlezt do adresaru s fonty a dat
mkfontdir. ja mel problemy s duplicitnima fontama.
jinak xfs neni vubec treba .. staci misto nej doplnit cesty k fontum do
XF86Configu a je o dalsi service mene

> 8. Daji se v Linuxu spustit na 64 MB Ram Windows? Myslim v emulatoru a
> komplet system, wine vubec nejde.

s wine v MDK jsem mel problemy .. vyresila to vlastni kompilace .. nejak sem
mi totiz nechteli nainstalit ty RPMka ze prej nejakej problem se sedem

www.rpmfind.net
www.mandrakeforum.com

--
  Jan Horacek aka jahor, reply-to: jahor(at)email.cz

  ... My mind is going. I can feel it!