Balik otazek

David Kuzela xkuzd01 na vse.cz
Čtvrtek Leden 25 10:45:21 CET 2001

Martin Koníček pise:
> 1. Jak nainstalovat Lilo na partition?

Doporucoval bych se podivat po grubu (www.gnu.org) je o dost lepsi nez lilo
(pokud nevite proc chcete prave Lilo, coz asi nebude vas pripad :). Grub
umi napr. bootovaci menu, rozumi nekolika filesystemum (napr. ext2 nebo fat),
takze ho nemusite spoustet po kazde zmene konfigurace...

> 2. Kdyz mam takto rozdeleny disk a pak budu mit lilo v partition, co mam
> zavest?
> :: Extended Primary
> :: Linux Native Logical
> :: Linux Swap Logical

Zalezi na sitaci, dalo by se predpokladat, ze mate na disku i nejakou primarni
partisnu a v ni bootloader, pokud ne, muzete lilo (nebo lepe grub :-) nainstalovat
primo na /dev/hda [resp. (hd0)] a bootovat pomoci nej ostatni OS v pocitaci.

> 3. Nemohl by mi nekdo poslat soubor .mbr, ktery obsahuje Lilo?

Kdyz uz si vyberete lilo, muzete pouzit jeho velice peknou dokumentaci (btw
tu ma grub take :-).

> 7. Muze se stat, ze optimalizace disku maze soubory? Me XFree86 furt hlasili
> chybejici font fixed, po reinstalaci vse zase slo
> 8. Daji se v Linuxu spustit na 64 MB Ram Windows? Myslim v emulatoru a

Mozna tak na solitaire, posledni verze windowsu potrebuji sami o sobe min
32MB pameti...

> Diky vsem, nevite o nejakem dobrem programu <100 MB pro Linux, ktery by si
> zaslouzil pozornost?
> Posilejte tipy na software, ktery neni  v distribucich. Diky

Grub :-), Blender, Mozilla, Gkrellm, Gnome, Xmms, Quake3Arena
[jestli je mate v distribuci netusim]

--
                                                 David Kuzela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-