vice Proxim Symphony v jednom pocitaci

Josef Svitak josef.svitak na hitech.cz
Čtvrtek Leden 25 09:10:03 CET 2001

Dobry den

Velmi by mi pomohlo kdyby se mi podarilo rozchodit vice karet Proxim
Symphony v jednom pocitaci. Touto konferenci uz nekolikrat probehly
informace ze se to nekomu podarilo. Po soukromych dotazech se vsak
vetsinou zjistilo ze slo o kombimaci 1xSymphony+nekolik RangeLan 2. Sam
se s tim trapim uz dost dlouho a chtel bych si to jednou provzdy
ujasnit. Jde to nebo to nejde? Ja jsem delal tyto pokusy:
2xSymphony ISA nema smysl zkouset

1xSymphony ISA + 1xSymphony PCI:
Zkouseno na RH 6.1, RH7.0, jadra 2.2.12-2.2.18, verze ovladacu 1.5.3 a
1.7.0, pocitace HP Vectra a IBM 6577 a pod.
Vysledek:ISA karta se pres PnP najde, PCI karta je ve vypisu lspci
videt. Kdyz se zavede ovladac pro kteroukoliv kartu tak funguje, kdyz si
pustim napr ping tak v okamziku zavedeni ovladace pro druhou kartu vidim
ze prvni karta ztratila spojeni. Tvari se ze je synchronizovana (kdyz je
jako stanice), pokud ji vyhodim ze synchonizace nastavenim napr jine
domeny a potom ji chci dat zpatky na puvodni domenu tak uz se
synchronizace nepodari. Druha karta funguje normalne. Pokud odinstaluju
moduj pro prvni kartu a znova ho nainstaluju tak prvni karta funguje,
nefunguje vsak druha. Nekolikrat se mi stalo ze mi pri techto
"machinacich" zatuhl pocitac a pomohl jen restart natvrdo.

2xSymphony PCI:
Zkouseno na stejnych konfiguracich jako predchozi, se stejnym vysledkem.

Zajimalo by me jestli ma nekdo jine zkusenosti s vice kartami Proxim
Symphony v jednom pocitaci nez ja. Zajimaji me vyhradne karty Symphony,
ISA i PCI, kombinace s RangeLanem nechci.

Predem dekuji za odpovedi

--
S pozdravem

Josef SVITAK