vice Proxim Symphony v jednom pocitaci

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Čtvrtek Leden 25 10:08:59 CET 2001

> Velmi by mi pomohlo kdyby se mi podarilo rozchodit vice karet Proxim
> Symphony v jednom pocitaci.
bezi me 1xISA + 2xPCI + 3xethernet :))
....ted budu delat masinu s vic PCI a necekam problem

> s tim trapim uz dost dlouho a chtel bych si to jednou provzdy ujasnit. Jde
> to nebo to nejde? Ja jsem delal tyto pokusy: 2xSymphony ISA nema smysl
> zkouset

jde to -beha to pres rok :)

ad 2xISA: to samozrejme nejde (vsechny ISA Symphony maji
stejne ID) - ale slysel jsem (hodne zdalky) neco o prepaleni BIOSu
ci co -ale s ohledem jejich problemy s P&P u starsich desek je to
asi bezpredmetne a je lepsi pouzit PCI

> 1xSymphony ISA + 1xSymphony PCI:
beha bez problemu. Musite ale pouzit insmod -x
a udelat si linky na rlmod (tak je to nejjednodussi)
a zavadet pokazdy "jiny" modul

> 2xSymphony PCI:
>Zkouseno na stejnych konfiguracich jako predchozi, se stejnym
> vysledkem.

je potrebny lehky zasah do ovladace (podporuje pouze jednu PCI).
Prejmenujte original modul, ten pouzijte pro isa a prvni PCI, v lls.h
opravte PROXIM_MAX_DEV na 2 - a je to :)))

> Zajimaji me vyhradne karty Symphony,
> ISA i PCI, kombinace s RangeLanem nechci.

podle me je celkem jedno jesli RL ci Symphony - ovladace jsou stejny a tak
(s vyjimkou 2xISA) je to asi vzdy stejna zalezitost

BTW: 1) umite neco vic se Symphony ethernet bridge ??
         2) ma nekdo zkusenosti s RL DS pod linuxem (je to 802.11
           komp., ale u ovladacu co jsem nasel neni tato karta (asi
jako hodne jinejch) uvedena -budu to mit na stole pristi tyden, tak
abych nebadal :))

 E C O n e t     - Jaroslav "Ciba"  Cibulka - JaCi