Satelitni karta - Sync[0]: failure

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Čtvrtek Leden 25 10:50:04 CET 2001

Michal Kaspar wrote:

> Dobry den
> Mam problem k pripojeni na Internet pres satelitni kartu DVB. Zkusil uz
> jsem vselijake verze ovladacu a porad se to chova stejne. Ovladac se
> zavede bez problemu, vytvori se rozhrani dvb0, ale po spusteni dvbd demona
> se od nej v logu objevuje hlaska Sync[0]: failure. To cislo v zavorce se
> obcas meni na 1 a nekdy na 32. A pres dvb0 samozrejme nic nejde (squida
> jsem myslim nastavil).

spravna hodnota by mela byt 127.

co mate za kartu? na koho mate sat. pripojeni. Ja jsem rozchodil Siemens
DVB s ovladacema siemens_dvb-0.03c a 0.04, zkousel jsem i 0.7 0.7.1 a
0.8, ale s tema jsem mel problemy. Ovladace 0.05, 0.6 jsem nezkousel.
Pokud to mate pripojeni k EON, tak vas zrovna upozornuju, ze s tim mozna
nebudete spokojen, pouzivali jsme to nejakou dobu, z pocatku to bylo
svizny a vicemene spolehlivy, v posledni dobe (tak 4 mesice) je to cim
dal horsi, zrejme to pouziva uz hodne lidi. Je to pomaly, rozpada se
spojeni v dusledku cehoz driver prestane fungovat, musi se unloadovat a
znova loadovat. nic moc...

Edas