Satelitni karta - Sync[0]: failure

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Čtvrtek Leden 25 10:56:24 CET 2001

> co mate za kartu? na koho mate sat. pripojeni. Ja jsem rozchodil
Siemens
> DVB s ovladacema siemens_dvb-0.03c a 0.04, zkousel jsem i
0.7 0.7.1 a
> 0.8, ale s tema jsem mel problemy.

dopadl jsem skoro stejne :))

> Pokud to
> mate pripojeni k EON, tak vas zrovna upozornuju, ze s tim
mozna nebudete
> spokojen, pouzivali jsme to nejakou dobu, z pocatku to bylo
svizny a
> vicemene spolehlivy, v posledni dobe (tak 4 mesice) je to cim dal
horsi,

to jo :((

..a ted blbej dotaz: co pouzivate, resp. co jvse je u nas pouzitelny
a co
ma smysl??? EON beru jako hluboky omyl, ale kartu se me
nechce dat do
supliku:)

JaCi

 E C O n e t     - Jaroslav "Ciba"  Cibulka - JaCi
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
   tel.:  019/7223472     0602/348191