drivery pro HP LaserJet 2100TN (a dalsi)?

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Čtvrtek Leden 25 17:43:31 CET 2001

Dobry den,
v kratke dobe se do konference obracim s dalsim dotazem, tentokrat
ohledne tiskaren Hewlett Packard Laser Jet 2100TN (5Si, 4Plus).
Vsechno jsou to sitove tiskarny s vlastni IP adresou konfigurovatelne
pres telnet atd. K Linuxu (RedHat7.0) se mi je povedlo pripojit, tisk
funguje
[printtool: add -> direct to port printer -> hostname of printer].

Mam ale problem s ovladaci. Nejlepsi v Linuxu (HP Laser Jet 4/5/6 series
- non PostScript) umi 600x600, ale tisk nevypada nejlepe. Nevite nekdo,
kde by se daly sehnat lepsi ovladace?
Volal jsem na technickou podporu do HP, kde mi technik vysvetlil, ze
ovladace pro Linux nemaji. Dal mi ale tip, ze vsechny tyto tiskarny umi
jazyk PCL5 a 2100TN dokonce PostScript. Dalo by se to nejak pouzit?

Jinak tiskarny potrebuji prioritne pripojit via Sambu pro sdileni do
site WinNT (na tom jeste pracuji), mozna budou tedy stacit NT ovladace
pro stanice - nevim (?)

Budu rad za jakekoli postrehy.

PS.
K tematu Samba
Jsem uz relativne velmi blizko reseni, po prvni fazi uspesneho testovani
pripravim slibovanou WWW stranku

PS2.
Jeste pred odeslanim tohoto prispevku se mi povedlo vyresit tisk pres
Sambu, staci opravdu jen ovladace pro Windows a tiskne to hezky. Server
umi ovladace i nabidnout k instalaci (viz. prispevek samba a ovladace
tiskaren z 22.01.2001)

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net