Vývojové prostředí

David Pokluda info na pokluda.cz
Čtvrtek Leden 25 18:46:11 CET 2001

V nejbližší době se chystám převést své aplikace z Windows na platformu
Linux. Jelikož mé aplikace jsou vytvořeny pomocí Visual C++ (knihovna MFC),
tak jsem se rozhodl pro knihovnu wxWindows (Gtk). Nyní nevím, jak vývoj
provádět. Prosím, co mi doporučujete?

Uvažuji o tom, že bych programoval přímo v GNOME (díky Gtk), ale nevím v
jakém prostředí. Uvažuji o Metrowerks CodeWarrior pro RedHat Linux. Slyšel
jsem o KDevelop v KDE (to bych asi do KDE musel přihrát Gtk knihovnu). Dále
jsem slyšel o nějakém prostředí Ddd nebo tak nějak. Co mi doporučujete? V
čem vyvíjíte vy? Co říkáte na wxWindows? Používáte jinou objektovou
knihovnu? Je něco lepší pro portování MFC aplikace na platformu Linux?

Děkuji Vám, za jakékoliv nápady či informace.

David Pokluda
pokluda na mujweb.cz