Screenshotova utilita pro X

Čtvrtek Leden 25 21:03:55 CET 2001

On Tue, 23 Jan 2001, Borek Lupoměský wrote:

>    Import z ImageMagick je presne to, co potrebuji. Ma ale jednu zasadni
> vadu -- funguje jenom z Xu (tj. z xtermu apod.). Jakmile se pokusim
> provest snapshot z konzole (coz je to, o co mi jde), tak je vysledkem
> soubor se zmrsenym obrazem.

A neni to nahodou tak, ze mate na jedne vc spusteny Xserver, prepnete se
na jinou a odtud spoustite import? To pak nemuze fungovat z principu:
Xserver nema zrovna videopamet pod kontrolou, a tak v ni muze byt ruzne
smeti (po pravde receno by mel v takove situaci vubec odmitnou operaci
provest).

--Pavel Kankovsky aka Peak [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]