oddelit design od kodu php

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Leden 26 02:55:07 CET 2001

On Thu, 25 Jan 2001, Pavel Kolesnikov wrote:

> Spis programatoru, ne?

> Samozrejme, ze se o zadnem jazyce neda rict, ze by nejak "sam od
> sebe" podporoval odeleni designu od provadeciho kodu :)
>
> Toto oddeleni v nem musi byt nejak naprogramovane.
>
> V PHP se pomerne casto pouziva trida FastTemplate
> http://www.thewebmasters.net/php/FastTemplate.phtml
> zajimava muze byt taky trida Smarty
> http://www.phpinsider.com/php/code/Smarty/

 Nemohu si odpustit.... neni to nadhera jak *mnoha* lidem (i me) vadi
zakladni vlastnost PHP, ktera byla od zacatku tlacena jako jedna z
hlavnich a prevratnych. A nakonec lide zacnou pouzivat (pomale)
FastTemplate. (..IMHO jeden z duvodu proc nemit rad PHP pro vetsi projekty).

 Sablony ma i Python (mozno i jako mod_python). Ja jsem dosel k tomu, ze
nejlepsi je psat "opravdove" veci v C jako modul do apache. Neni to tak
tezke a veci jako sablony tam i tom nejhorsim provedeni budou rychlejsi
a lepsi nez FastTemplate v PHP.

			Karel