oddelit design od kodu php

Kouba Tomas tomas na neo.cz
Pátek Leden 26 11:32:46 CET 2001

Ja si myslim, ze C neni pro toto moc vhodne. U aplikaci pro web jde vetsinou
o praci s retezci, ktera je v C hodne pracna a predevsim "nebezpecna".
Delali jsme nejaka mereni, kde jsme srovnavali PHP a Java Servlety a
vychazelo to v rychlosti zhruba nastejno. Cim vice bylo pocitani a kod byl
slozitejsi, tim byla Java rychlejsi a naopak. Myslim, ze pro ty, kteri vedi
jak servlety a PHP funguje to neni zadne prekvapeni.

Jde samozrejme o vetsi projekty. U mensich se PHP vyplati vice, protoze je
to rychleji napsana a programator se snadneji nauci PHP nez Javu (pokud ji
nezna ze skoly). Cim je ovsem projekt vetsi, tim se pomer vyhodnosti
prevraci na stranu Javy.

Pro zajimavost: merili jsme i mod_perl, ale ten mel nejvetsi mnozstvi
ztracenych requestu a byl nejpomalejsi.

Tomas Kouba
mailto:tomas na neo.cz