Jak zadat atypickou sit. Masku

Pátek Leden 26 08:19:00 CET 2001

> subnetu vzdycky mocnina dvou, ne? A pokud nebyla provedena nejaka zasadni
> revize aritmetiky, tak 12 = 4 * 3 a tudiz mocnina 2 neni. :)

	No kdyby se skutecne routovalo podle masky, tak masku vyuzivam k tomu,
ze napr. pomoci bitovych operaci mi vypadne YES/NO (1/0, ANO/NE,
POUZIT/NEPOUZIT co chcete;-)), pak pro sit, ktera ma 12 IP adres je to:

12 = 00001100

A tim padem maska je:
11110011 = 243
255.255.255.243

	Toto vse lze routovani sdelit a routovani by pres bitovou operaci hrave
zjistilo, kterou routou to poslat dal...

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno