Jak zadat atypickou sit. Masku

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Leden 26 10:14:05 CET 2001

> V kazdom pripade pre IP adresu triedy C je iba 5 pouzitelnych masiek:
>
> 255.255.255.192
> 255.255.255.224
> 255.255.255.240
> 255.255.255.248
> 255.255.255.252
>
> ZIADNA INA MASKA NIE JE PLATNA PRE IP ADRESU TRIEDY C . --

To povedal kto ? Mam tu stare CISCO MGS a ono mi napr. nedovoli routovat
192.168.0.0 255.255.0.0 lebo to je C-ckovska adresa. Ale nove CISCO napr.
2500 to robi bez problemov. Takze casy sa menia :-)

Ja som toho nazoru ze ako si C-cko rozdelim tak ho budem mat.
Napr. C-cko si rozdelim maskou 128 a podla toho aj spravim DNS-ko cez
classless-domain.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2