ATM vs. IP

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pátek Leden 26 11:50:27 CET 2001

linux na sanitas.cz (Oldrich Kepka) writes:

> Je zpusobeno ohromnou sozitosti ATM. A hlavne je v soucasne dobe tendece
> vsechny paterni site silne predimenzovavat, takze takove chytrosti jako jsou
> v ATM nejsou potreba.

O kolik je ATM slozitejsi oproti IPv6, zvlast kdyz zapocitate takove
priserne veci jako IPv6 mobility? Tech par protokolu typu UNI, PNNI,
IISP, cranckbacky a pod. neni az zas tak moc.

> S TCP/ATM jsou dosti znacne problemy.

> Porad spatne protoze je prilis slozite. A muselo by to byt tak pred 5-7
> lety.

Podle mne to neni vubec tak slozite, pokud zustanete na povrchu u
nastaveni ATM adresy.

> Neresi, ale to asi ani nebylo ukolem ATM.

IPv4 taky neresilo QoS a dnes se to do nej pracne dostrkava.

Brno, Czech Republic