CVS - problem se zamky

Michal Kaspar xkasm08 na vse.cz
Pátek Leden 26 16:09:14 CET 2001

On 26 Jan 2001, Libor Chocholaty wrote:

> Dobry den,
> pouzivam CVSko uz nejakou chvili, ale nedavno se mi stalo neco noveho.
> Nemuzu commitovat dokumenty v korenovem adresari projektu. CVSko narika,
> ze ceka na jakysi zamek... Cim to je?

Nekdo s tim neco dela (treba commit) nebo CVS treba pri commitu spadlo.

> [...]
> [libor na lch libor]$ cvs login
> (Logging in to libor na a180)
> CVS password:
> [libor na lch libor]$
> [libor na lch libor]$ cd ~/progs/odin/servers
> [libor na lch servers]$ cvs commit -m "Novy text s poznamkami" poznamky.txt
> /usr/src/CVS/odin/servers
> cvs [commit aborted]: received interrupt signal
> [libor na lch servers]$
>
> Prosel jsem si dokumentaci, FAQ a archiv konference cvs-info, ale nikde
> jsem o tom nic nenasel.
> Potkal jste to uz nekdo nekdy? Jak tomu na kobylku?

Potkal. Resim to neelegantne, ale ucinne prostym smazanim tech zamku.
Ovsem jen kdyz vim, ze tam nikdo jiny nic nedela. Jo ty zamky se jmenuji
tusim #cvs* (ale zkontrolujte sito). Ale v CVS by na to neco byt melo.

--
Michal Kaspar

VSE Praha