VYRESENO: CVS - problem se zamky

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pátek Leden 26 16:48:29 CET 2001

Michal Kaspar wrote:

> Nekdo s tim neco dela (treba commit) nebo CVS treba pri commitu spadlo.

> Potkal. Resim to neelegantne, ale ucinne prostym smazanim tech zamku.
> Ovsem jen kdyz vim, ze tam nikdo jiny nic nedela. Jo ty zamky se jmenuji
> tusim #cvs* (ale zkontrolujte sito). Ale v CVS by na to neco byt melo.

Diky,
udelal jsem to same. Vytvoril jsem si nove repository a dival se, jak to tam
vypada. Pak jsem se pustil do umazavani veci, co tam nepatrily, nebo jsem tam
nechtel mit. Pravda, nejdriv jsem si vyzkousel, jestli to neco neudela, ale az
tak odvazny jsem byl. :) Ted to zase funguje. Jsem rad, ze jste se ozval,
aspon vim, ze to je cesta, ktera casem nevede do pekla.

Jeste jednou diky,
Libor Chocholaty