Jadro - moduly

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Leden 26 18:41:17 CET 2001

Prosím mohl by mě někdo říci co je lepší:
Mám starou 486DX4 120MHz 32M ram a jádro jsem si pro ni překládal sám
(2.2.18), samozřejmě jenom se zařízeními co tam jsou.

Je lepší jednotlivé zařízení překládat jako moduly a potom zavést,

nebo je lepší zařadit ty zařízení přímo do jádra.

A jaký význam to má na rychlost toho PC.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.