Jadro - moduly

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Sobota Leden 27 00:11:45 CET 2001

Petr Šobáň <soban na centrum.cz> wrote:

> Prosím mohl by mě někdo říci co je lepší:
> Mám starou 486DX4 120MHz 32M ram a jádro jsem si pro ni překládal sám
> (2.2.18), samozřejmě jenom se zařízeními co tam jsou.
>
> Je lepší jednotlivé zařízení překládat jako moduly a potom zavést,
>
> nebo je lepší zařadit ty zařízení přímo do jádra.
>
> A jaký význam to má na rychlost toho PC.

No, tohle je spise filozoficka nez technicka otazka, takze necekejte
prevratne rozuzleni:-). Pokud Vam jde o rychlost nahravani modulu, tak te
bych se nebal a nebral bych ji jako vyrazne minus, zbytek mluvi jasne
pro modularitu. Hlavni veci, jako ovladace disku, bych radil
zadratovat, ale zbytek prelozit jako moduly, mozna i ty, ktere momentalne
nepotrebujete, ale mohly by se hodit (prijde kamarad s scsi a FAT:-)).

S pozdravem

Mila Kuchta