Preklad pod RH6.2us

Martin Trtúšek trtusek na volny.cz
Pátek Leden 26 23:18:36 CET 2001

> Od: P.Tison na uni-data.cz [mailto:P.Tison na uni-data.cz]

> muj problem? Existuje nejaky dokument, ktery by obsahoval neco vice o
> prekladu jadra a hlavne co je k nemu potreba? Mozna jsem jenom spatne

Ja se hoodne dozvedel z nasledujicich zdroju:

README - definuje potrebne symlinky a verze sw potrebneho pro preklad i s
short navodem na zjisteni aktualni, nachazi se u zdrojaku patricneho jadra
Documentation/Changes - taky u zdrojaku jadra
Kernel-HOWTO ke stazeni napriklad na
ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/docs/HOWTO

Martin Trtusek
Da to praci to procist, ale clovek je pak o kousicek chytrejsi :-)