Preklad pod RH6.2us

Petr ©obáň soban na centrum.cz
Pátek Leden 26 18:22:27 CET 2001

On Fri, 26 Jan 2001 P.Tison na uni-data.cz wrote:

> Zdravim,
>
> Mam original CD RH 6.2 US a chci si prelozit jadro. Dostavam vsak hlasku:
> /usr/include/linux/errno.h:4 asm/errno.h: No such files or directory
>
> ...a pak konec

Asi vám chybí link v /usr/include s názvem asm a ukazující na
../src/linux/include/asm,
Nebo vám chybí v /usr/src/linux/include link asm ukazující na asm-xxx,
xxx- druh procesoru, u PC asm-i386.
A nebo vám tam rovnou chybí ten soubor errno.h.

Po opravách spus»te make mrproper.

|            Petr ©obáň                  |
|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.

Daląí informace o konferenci Linux