CAD programy [Was: Re: Wine, Win4Lin]

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Leden 28 09:36:47 CET 2001

On 26 Jan 2001 11:44:12 +0100, Miroslav Petricek wrote:

:   > dalsi dovod, v praci mam Win98 a koli kompatibilite musim
:   > vyuzivat aj zopar Win aplikacii ako CAD)

: To uz zni jako duvod, i kdyz i pod Linuxem najdete par CAD programu...

A to by ma zaujimalo akych, pre 2D aj 3D. Poznam qcad pre
vseobecne veci a par veci pre elektroniku (xcircuit,
geda, pcb). Pokial ide o 3D, blender sa spraval cudne
a mal som este dve veci (nazvy si uz nepamatam) vo
verziach 0.00nic so zodpovedajucou funkcnostou
a stabilitou.

Ked som si chcel vyskusat, ako bude vyzerat par kombinacii
sektoroveho nabytku a pozriet sa na to z roznych pohladov,
tak som zobral prospekt vyrobcu a vo vi si natukal kod pre
povray - funguje to sice skvele, ale ze by to bol optimalny
sposob riesenia problemu... :-))) Mimochodom, gvim ma
syntax colouring aj pre povray :-)

Zdravi
--
                                   Stano