Annonce: projekt Speechd

Pavel Machek pavel na suse.cz
Neděle Leden 28 11:37:39 CET 2001

AhoJ!

>                                 Projekt Speechd
>           http://freebsoft.freesoft.cz/projects/speechd/index.cs.html
>

> Rádi bychom poedstavili nový projekt, který je soueástí zastoešujícího projektu
> free-b-software. Úkolem projektu free-b-software je tvorba a podpora programu,
> které pomáhají slepým a zrakovi posti3/4eným lidem v práci s poeítaeem a
> Internetem.

Ja myslel ze takovym projektem je odedavna festival (www.festival.org
(?)). Cesky modul je na
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/cz2_mbrola.scm [bohuzel zavisi
na cz2 databazi ktera je free pouze pro nekomercni pouziti].

Dalsi souvisejici projekt je Epos.ure.cas.cz, kompletne pod GPL, jen
neni kompatibilni s festivalem :-(.

> Tento nový projekt byl nazván speechd a jeho úkolem je poskytnout transparentní
> vrstvu pro syntézu oeei nezávislou na zaoízení. Zámirem je vytvooit "oeeový
> server", který poskytne jednoduché rozhraní jak pro klientské aplikace (které
> chtijí mluvit), tak pro moduly ovladaeu zaoízení, které budou zabezpeeovat
> výstup na konkrétní typy oeeových syntezátoru.

Vytvareni _dalsiho_ recoveho serveru vedle eposu a festivalu mi prijde
bezmala jako trestny cin.

								Pavel
--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents at discuss na linmodems.org