gnome-print, gnumeric a české fonty

spatka.lnx na luzanky.cz spatka.lnx na luzanky.cz
Neděle Leden 28 15:29:30 CET 2001

Dobrý den

Řeším problém s gnome-print a gnumeric. "Latin1" fonty fungují vcelku bez
problémů. Horší je to s "Latin2" fonty. Pokusil jsem se do
/usr/share/fonts/fontmap přidat odkazy na některé iso-8859-2 Type1 fonty. Po
řadě pokusů (ještě teď se divím, že mě nepřešla trpělivost) jsem i jeden přidal
tak, že dokonce fungují všechny kombinace voleb Bold/Italic a vzhled kupodivu
odpovídá.

Zjistil jsem, že ruční generování je příšerné, proto bych se chtěl zeptat:

Neudělal jste někdo již dříve tuto práci a je někde veřejně přístupná?  Nebo
není někde nějaký skriptík, který by vyhledal i ISO-8859-2 fonty a vygeneroval
příslušný <fontfile> nebo <fontmap>?

V případě negativní odpovědi na předchozí dotazy bych přidal ještě toto:

Je někde jinde než ve zdrojácích gnome-print přesně popsán (klidně anglicky)
význam všech položek <fontfile> (snad plně jasné jsou mi položky format,
metrics a glyphs)? Ještě lépší by byl polopatistický dokument typu: ta a ta
položka se  vyčte tak a tak z fonts.dir/*afm.

Dík za radu nebo odkazy
Petr Špatka