LRP, Squid a velikost cache

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Leden 28 17:08:13 CET 2001

Zdravim,

v pomerne kratke dobe se chystame prejit na pocitany bezdrat a proto
take nasadime proxy cache. Docela rad bych pouzil LRP v kombinaci se
Squidem. Dotaz prvni tedy zni: ma nekdo z touto kombinaci zkusenosti?

Druhy dotaz se uz tyka naroku Squidu na diskovou kapacitu a operacni
pamet. Dival jsem se do FAQ, ale rada, ze doporucuji 5x 9GiB UW SCSI me
opravdu neuspokojila. Je mi jasne, ze cim vice, tim lepe, ale me ted
spis jde o to, jestli bude (alespon docasne) stacit comp, ktery se mi tu
ted bez uzitku vali. Je to K6 200 MHz, 16 MiB RAM, 512 MiB disk (na svuj
vek slusne rychla IBMka). Pravda, zrovna delo to neni, nicmene ma to
slouzit male siti pro dva az pet pocitacu, pricemz web se pouziva v
podstate po cely den relativne intenzivne.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka