LRP, Squid a velikost cache

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Neděle Leden 28 17:39:50 CET 2001

On Sun, 28 Jan 2001, Michal Krause wrote:

> [...]
>
> v pomerne kratke dobe se chystame prejit na pocitany bezdrat a proto
> take nasadime proxy cache. Docela rad bych pouzil LRP v kombinaci se
> Squidem. Dotaz prvni tedy zni: ma nekdo z touto kombinaci zkusenosti?
>
> Druhy dotaz se uz tyka naroku Squidu na diskovou kapacitu a operacni
> pamet. Dival jsem se do FAQ, ale rada, ze doporucuji 5x 9GiB UW SCSI me
> opravdu neuspokojila. Je mi jasne, ze cim vice, tim lepe, ale me ted
> spis jde o to, jestli bude (alespon docasne) stacit comp, ktery se mi tu
> ted bez uzitku vali. Je to K6 200 MHz, 16 MiB RAM, 512 MiB disk (na svuj

Mám squid na 486DX4 120MHz 32M ram pro dva počítače a stačí, já bych
hlavně přidal paměťi, a potom větší disk.
Jinak pro začátek by to mělo stačit.

> vek slusne rychla IBMka). Pravda, zrovna delo to neni, nicmene ma to
> slouzit male siti pro dva az pet pocitacu, pricemz web se pouziva v
> podstate po cely den relativne intenzivne.
>
> S pozdravem

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.