podivne casove proporce pri stahovani posty (pokracovani)

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Leden 28 18:25:17 CET 2001

On 28/01/2001, Libor wrote:

> Dobrý večer,
>     navazuji na svůj dotaz %Subject:% ; otevřel jsem si debug pro ppp
> daemona, a vyskočily mi tyto hlášky:
>
> Jan 28 17:31:47 fox ipppd[2115]: rcvd [0][LCP EchoReq \
> id=0x1 17 03 cd e6 00 00 00 00]
> Jan 28 17:31:47 fox ipppd[2115]: sent [0][LCP EchoRep \
> id=0x1 09 e6 0d 02 00 00 00 00]
> Jan 28 17:31:57 fox ipppd[2115]: rcvd [0][LCP EchoReq \
> id=0x2 17 03 cd e6 00 00 00 00]
> Jan 28 17:31:57 fox ipppd[2115]: sent [0][LCP EchoRep \
> id=0x2 09 e6 0d 02 00 00 00 00]
>
> a.t.d. až po
> [...]

Nemylim-li se, muze pppd kontrolovat, jestli protejsi strana neodpadla
prave pomoci zmineneho Echo LCP requestu. Vyse uvedeny zaznam z logu v
podstate nerika nic jineho, nez ze nejakou dobu na pozadavky protejsek
odpovidal a pak prestal. Periodu Echo requestu lze nastavit pomoci
direktivy lcp-echo-interval a pomoci lcp-echo-failure pak lze nastavit,
kolik nevracenych Echo paketu ma byt podnetem k ukonceni spojeni. Tedy
mate-li spatnou linku, bude mozna vhodne tuto hodnotu zvysit. Jinak
tohle jsou obecne informace, thread na nejz navazujete jsem bohuzel
necetl...

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka