FTP - nerozeznan typ serveru

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Neděle Leden 28 19:35:17 CET 2001

Mam natedujici problem :
Spadlo mi ftp na serveru (SuSE 6.4)
Znovu jsem tam nainstaloval wu_ftp (nebijte me, chci to casem zmenit)
Kdyz v inetd nastavim natvrdo cestu k wu.ftpd tj. /ust/sbin/wu.ftpd s
parametrem -u 002
tak se pripojim jako anonymous a vse je bez problemu.
Kdyz se chci prihlasit jako bezny uzivatel (tj treba i jako root) tak mi to
korektne overi heslo a pak to hodi hlasku nerozpoznan typ serveru. Pak se
dostanu na server, ale nic nevidim. Mohu prechazet mezi adresari pomoci
prikazu cd, ale to je asi tak vse.
Kazdemu, kdo mi poradi budu vdecen.

Pavel Rauš

pozn. Ted to potrebuju rozchodit, o bezpecnost tolik nejde, to se udela
potom. Hlavne to musi rychle fungovat. Na serveru je dost
klientu, kteri dost nadavaji :-)))

PS: Zkousel jsem tam nastavit in.ftpd, tak jak je to na jinem serveru, ale
to se nenaloguju vubec.