Jadro - moduly

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Neděle Leden 28 09:00:12 CET 2001

On 27 Jan 2001 14:05:22 +0100, Daniel MERC wrote:

: ja se ridim mimo jine tim jak casto kterou vec pouzivam, tedy ovladace disku
: (jak uz radil kolega prede mnou) JEDNOZNACNE dat primo do jadra /to byste se
: pak divil kdyby jste to dal jako moduly ;),

Ono to mozne je (oklukou cez initrd), ale povedane v skratke,
co potrebujem pre boot do single user rezimu, malo by byt
zakompilovane.

Zvysok davam tiez ako moduly - proste mam radsej spolupracujuce
definovane kusky kodu, ako monoliticke jadro :-)

: Jistou pochybnost mam u floppy, pouzivam ji malo a dal bych ji
: jako modul /a nekde sem to i cet/, problem muze vzniknout pri zavadeni
: systemu z diskety.

Myslim ze nie - bootovanie je v rezii BIOS-u (vdaka tomu
je mozne nabootovat Linux a z initrd si zobrat modul
nejakeho specialneho kontroleru a.p.).

: Reseni by snad bylo mit na diskete system s floppy v jadre.

Kacirska otazka: naco vlastne robit bootovacku s jadrom,
ktore mam v systeme? Ak som to vedel nainstalovat,
staci mi bootovacka distribucie a ak je problem vacsi,
tomsrtbt je asi lepsou volbou.

Zdravi
--
                                  Stano