Jadro - moduly

Daniel MERC daniel.merc na tesmail.cz
Sobota Leden 27 13:52:48 CET 2001

Prosím mohl by mě někdo říci co je lepší:

ja se ridim mimo jine tim jak casto kterou vec pouzivam, tedy ovladace disku
(jak uz radil kolega prede mnou) JEDNOZNACNE dat primo do jadra /to byste se
pak divil kdyby jste to dal jako moduly ;), moc rychly by to nebylo /, ale jsou
veci ktere pouzivam cas od casu: tiskarnu, msdos fs, cdrom, zvukovou kartu...,
ty davam jako moduly. Jistou pochybnost mam u floppy, pouzivam ji malo a dal
bych ji jako modul /a nekde sem to i cet/, problem muze vzniknout pri zavadeni
systemu z diskety. Reseni by snad bylo mit na diskete system s floppy v jadre.

Tak a ted cekam tu smrst na moji hlavu, jak sou moduly nebezpecny, jak tohle a
tamto ma byt v jadre atd. ;)

Dan