Dotaz

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Pondělí Leden 29 10:37:14 CET 2001

> Od:     Krba Martin <Martin.Krba na junker.cz> 29.01.2001 10:13:07
>
> Chci se zeptat. Jakou distribuci RedHat si mohu stahnou a vypalit na CD z
> Windows *.iso nebo RPM balicky. Moje CD-ROM nepodporuje zavedeni systemu
> CD.
> Dekuji Martin Krba

Zdravim
Myslim, ze libovolnou. Dulezite je mit ten iso. image. Pro nektere softy
pod m$ bude muset image prejmenovat (jinou priponu), ale s vlastnim
vypalenim pod m$ by nemel byt problem. Blizsi informace naleznete v archivu
konference, ale nepamatuji si $SUBJ.
BTW: Zavedeni systemu z CD je veci BIOSU, CD-ROM mechanika by to ovlivnovat
nemela.

Michal Vymazal