Dotaz

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Pondělí Leden 29 11:46:17 CET 2001

> Chci se zeptat. Jakou distribuci RedHat si mohu stahnou a vypalit na CD z
> Windows *.iso nebo RPM balicky. Moje CD-ROM nepodporuje zavedeni systemu z
> CD.
> Dekuji Martin Krba

Pokud si to dobre pamatuji, tak kdyz si vypalite iso soubor, tak je tam
nekde navod jak vytvorit bootovaci disketu pro zacatek instalace. RH 6.2 a
7.0 to podporuji urcite. U starsich nevim. Nekde tam jsou souboru, myslim s
priponou img, a z tech lze primo disketu vytvorit. Je u toho nejaka dosacka
utilitka.
                                                        Pavel Rauš